Zwroty

WYMIANA:

Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie:

  1. Złóż nowe zamówienie i zapłać za wybrane produkty.
  2. Wypełnij nasz formularz zwrotu.
  3. Zapakuj produkty, które chcesz wymienić w oryginalne opakowanie/pudełko.
  4. Wyślij wypełniony formularz zwrotu, wraz z dowodem zakupu i produktami, które chcesz wymienić na adres: InBEAUTY SHOP ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice 
  5. Nadaj paczkę.

 

InBEAUTY SHOP Luxury Hair postara się jak najszybciej rozpatrzyć prośbę i dokonać zwrotu pieniędzy za niechciany towar. Pamiętaj o warunkach zwrotu - znajdziesz je niżej!

ZWROT:

  1. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić w oryginalne opakowanie/pudełko.
  2. Wypełnij formularz zwrotu.
  3. Wyślij wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu i produktami, które chcesz zwrócić na adres: InBEAUTY SHOP ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice 
  4. Nadaj paczkę. 

 

Zwrot lub wymiana odbywają się zgodnie z prawem odstąpienia od umowy. 

Zwrot możliwy tylko i wyłącznie wtedy, gdy zwracany towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi znajdować się  w oryginalnym pudełku. 

InBEAUTY SHOP Luxury Hair gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane przez Klienta. 

REKLAMACJA

Jeżeli Klient w ciągu 2 dni po otrzymaniu towaru stwierdzi  w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe w dostawie zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej wadzie oraz odesłania produktu. InBEAUTY SHOP Luxury Hair przeprowadzi szczegółową ocenę produktu.

  1. Zapakuj reklamowany produkt w oryginalne pudełko/opakowanie.
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny.
  3. Dokładnie opisz wadę.
  4. Wypełniony formularz oraz produkt wraz z dowodem zakupu wyślij na adres: InBEAUTY SHOP  ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice  

Prawo do reklamacji obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktu.

Nie obejmuje np. błędnego użytkowania, uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia produktu lub zmianą stanu początkowego (np. poprzez farbowanie).

Rozpatrując reklamację oceniamy charakter produktu. Po przeprowadzeniu inspekcji - InBEAUTY SHOP Luxury Hair stwierdzi, że produkt jest wadliwy lub uszkodzony -  Klient otrzyma nowy produkt i zostaje zwolniony z kosztów wysyłki.

Produkt powinien zostać odesłany w całości wraz z dokładnym opisem uszkodzenia. InBEAUTY SHOP Luxury Hair przyjmuje reklamacje tylko i wyłącznie produktów odesłanych w całości. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl