Zwroty
WYMIANA:
Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie:
- Złóż nowe zamówienie i zapłać za wybrane produkty.
- Wypełnij nasz formularz zwrotu.
- Zapakuj produkty, które chcesz wymienić w oryginalne opakowanie/pudełko.
- Wyślij wypełniony formularz zwrotu, wraz z dowodem zakupu i produktami, które chcesz wymienić na adres: InBEAUTY SHOP ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice
- Nadaj paczkę.
InBEAUTY SHOP Luxury Hair postara się jak najszybciej rozpatrzyć prośbę i dokonać zwrotu pieniędzy za niechciany towar. Pamiętaj o warunkach zwrotu - znajdziesz je niżej!
ZWROT:
- Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić w oryginalne opakowanie/pudełko.
- Wypełnij formularz zwrotu.
- Wyślij wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu i produktami, które chcesz zwrócić na adres: InBEAUTY SHOP ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice
- Nadaj paczkę.
Zwrot lub wymiana odbywają się zgodnie z prawem odstąpienia od umowy.
Zwrot możliwy tylko i wyłącznie wtedy, gdy zwracany towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi znajdować się w oryginalnym pudełku.
InBEAUTY SHOP Luxury Hair gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane przez Klienta.
REKLAMACJA
Jeżeli Klient w ciągu 2 dni po otrzymaniu towaru stwierdzi w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe w dostawie zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej wadzie oraz odesłania produktu. InBEAUTY SHOP Luxury Hair przeprowadzi szczegółową ocenę produktu.
- Zapakuj reklamowany produkt w oryginalne pudełko/opakowanie.
- Wypełnij formularz reklamacyjny.
- Dokładnie opisz wadę.
- Wypełniony formularz oraz produkt wraz z dowodem zakupu wyślij na adres: InBEAUTY SHOP ul. Dyrekcyjna 2, 40-012 Katowice
Prawo do reklamacji obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktu.
Nie obejmuje np. błędnego użytkowania, uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia produktu lub zmianą stanu początkowego (np. poprzez farbowanie).
Rozpatrując reklamację oceniamy charakter produktu. Po przeprowadzeniu inspekcji - InBEAUTY SHOP Luxury Hair stwierdzi, że produkt jest wadliwy lub uszkodzony - Klient otrzyma nowy produkt i zostaje zwolniony z kosztów wysyłki.
Produkt powinien zostać odesłany w całości wraz z dokładnym opisem uszkodzenia. InBEAUTY SHOP Luxury Hair przyjmuje reklamacje tylko i wyłącznie produktów odesłanych w całości.